Ritchi Cup 1.KVALIFIKACE 2011

Vloženo: 6. 6. 2011 19:07

VIP MÍSTO OPĚT NEZKLAMALO

3-5.6 2011 se v Ploužnici konala 1 kvalifikace,přijíždíme na ní ve složení Dan,Tony a já.S Danem přijíždíme už ve čtvrtek večer kolem 8 hodiny,na místě je už Ríša-pořadatel těchto závodů,Rafan,Mazy,Karel a další kluci.Probíráme rybařinu,revíry a samozřejmě i nadcházející závody.Něco kolem půlnoci uleháme venku a ráno kolem 5 hodiny nás probouzí lehký deštík,ukazuje se již sluníčko tak si jdu udělat pár fotek-je tu opravdu krásná příroda ticho a klid-opravdu balzám.Přijíždějí ostatní týmy a náš parták Tony.

LOSOVÁNÍ

Po zahajovacím proslovu a zopakování pravidel přichází na řadu losování,to bere na svá bedra Daniel a ze saku vytahuje sektor A3,super-je to asi nejlepší místo na této vodě-VIP-Přítok.Rozjíždíme se na svá vylosovaná stanoviště a začíná klasika v přípravě zázemí a rybářského nářadí,návazce volíme kratší cc15cm ze ztužených šnůrek barvy hnědé,boční závěs s 50-60g závažím jelikož je zde dosti bahna,háčky volíme long shang vel 8.Do kbelíku připravuji karp pelety od Zoomu,další 6mm KP1 a 10mm losos pelety taky od Zoomu,to vše přelévám Biorapidem Red liver z řady Nutrix Profi a k tomu půl kila pokrájených 14mm boilí našeho Cyrila.Zkoušíme zatím jen masové boilí,Katrina zatím odpočívá.

VÝSTŘEL-START

I když jsme měli top místo, letošní rok byla menší změna tento poslední sektor se rozdělil podélně na polovinu tak že jsme ho zdíleli na polovinu s klukama ze Sticky Baits.Vše jsme měli nachystáno včetně zavážecí lodičky a čekáme na výstřel-konečně,zavážíme můj levý prut pod keře na panáčka když jedeme s druhým první bez varování po padáku přechází v jízdu,pokládám prut a druhý přibržduji ale to už ryba projíždí druhým křovím kde se vypíná.Říkám si- klid to bude dobrý,pokládáme druhý prut a na to můj první,Tonda dává levou montáž mezi kmeny pod vodou do zátoky když v tom se rozjíždí opěr můj levý z pod stromu bohužel i přez dotaženou brzdu končí ryba ve vázce.Přichází další záběr s tím rozdílem že na pravý prut,jedu rybě na proti daří se mi ji otočit když v tom je někde pod vodou vázka,přijíždíme k místu ryba je pryč a já po přetahování vytrhávám část kořene obalený vlasci.Záběry chodí zatím v rozmezí 15 minut.V 11 hodin to pípne a já už držím prut v ruce ale ryba s podivem míří směrem k nám,po chvilce podebíráme krásného šupíka voláme rozhodčího a váha se zastavuje na 11,68 pár fotek a maže zpět.V pravé poledne další jízda a na konci šupik s váhou 6,37,do večera máme ještě 3 ryby-3,76-11,70 a 6,83. Od 19 hod do půlnoci ani píp,zřejmě to zapříčinilo ohromné množství krmení teamu naproti a to jsme si mysleli že to je vše naštěstí je to s příchodem tmy přestalo bavit.O půl noci se rozjíždí Tonymu levý prut ale měl zamotaný vlasec zřejmě přes cívku a po lupnutí vlasce je ryba pryč,do rána už byl naprostý klid tak jsme se alespon vyspali.

SOBOTA

V 6,30 se mi rozjíždí pravý prut ale ryba je okamžitě ve vázce,musim na člun a vydolovat montáž z větví,další ryba přichází v 10 hodin a pak se opět rozjíždí série záběrů zhruba po 45 až 60 minutách všechno to je šupinatá forma.Kolem 16,30 se mi rozjíždí levý prut dobržduji jízdu když v tom se rozjíždí můj druhý prut -ten seká Dan,podebíráme kapry 6,20 a 4,69 v tom začne řvát Tondy pravý prut a na břeh se přichází podívat šupík 4,42.To se nám již dlouho nestalo,při focení tria má záběr Tony na poslední náš prut ale ryba se po chvilce vypíná.Do nedělního konce závodu jsme zdolali ještě 6 ryb což nás dostalo na první příčku této kvalifikace.

SOUČET ŮLOVKÚ

Měli jsme celkově 28 záběrů z toho 19 ryb ale dvě nebodované,celková váha 100,11kg- všechny zdolané ryby byly šupíci,většinou krásně stavění,je vidět že tato voda má ohromný potenciál i když je malá a hlavně se o ni stará super člověk se vztahem k přírodě i rybám.Co se týká organizace závodů je vidět že Richardovi vše šlape jak hodinky,rád bych za nás poděkoval i za stravování.Je krásné že tyto závody se pořádají v kamarádském duchu. Děkujeme Dan,Martin a Tony.