FINÁLE-Ritchi Cup. 2011

Vloženo: 8. 10. 2011 08:00

Je úterý něco po 15 hodině nakládáme rybařinu,nabíráme Vítu v Pardubicích a hlavně jeho objemnou rybařinu a vyrážíme směr Mladá Boleslav-Mimon-Ploužnice.Dorážíme kolem 19 hodiny na místo,kluci z ostatních týmů již grilují maso panuje zde opravdu kamarádská atmosféra a mohu potvrdit že na žádných jiných závodech takovýto klid a pohoda není.Vítá nás pořadatel těchto závodů-Richard společně s Rafanem.Je již tma dáváme si dvě pivka vytahujem postele a usínáme s myšlenkami na zítřejší závod.Probouzí nás sluníčko z týmů jsme již všichni.

LOSOVÁNÍ-start závodu

Přichází na řadu losování,Daniel vytahuje z pytle sektor C2,je to druhé místo od hráze ze strany od silnice.Rozjíždíme se na vylosovaná místa začíná stavění zázemí a příprava rybařiny,člun zatím používat nebudeme jelikož ryby jsou kousek od břehu tak zatím budeme jen nahazovat s pva punčochou.Je vidět u některých týmů že přijeli s jasnou taktikou ukrmit tuto vodu.Zhruba po třech hodinách přehazujeme pruty ale to už využíváme naši zavážecí lodičku s echolotem.Výsledek se dostavil před sedmou hodinou večerní na Vítův pravý prut zdoláváme krásného Amura s váhou 11,40kg máme hroznou radost.Kolem druhé hodiny ranní mě budí příposlech,zdolávám lína 53cm.Do rána se již nic neděje něco po osmé převážíme pruty ale at zkoušíme cokoli zaběr nelze udělat ,celý den jsme bez píp až o půl třetí rano má Víta opět jízdu a podebíráme druhou bodovanou rybu kapra s váhou 8,07.Dopoledne přichází záběr na můj prut ale bohužel opět krásný tlustý lín 51cm.Nechci zde popisovat co vše jsme zkoušeli ale to co fungovalo na kvalifikaci ted bohužel nešlo.Bohužel přešlo 26hodin bez záběru ale o to hezčí byla jízda na Vítův prut byl jsem nejblíž tak rybu v té jízdě dobržduji silný tah dává tušit slušného soupeře po otočení si to zamířila do malé zátoky na levé straně sektoru kde vystupuje z vody strom nezbývá nic jiného než-li se vnořit do té studené vody za ní Víta mě následuje s podběrákem,daří se mi rybu pomalu stočit k nám a úspěšně ji podebíráme hned u břehu.Krásně stavěný zdravý kapr s váhou 12,88kg.Odpoledne mám opět záběr já a podebíráme kapra s váhou 7,97kg.Zbývá ještě 20 hodin do konce závodů ale pro nás bohužel bez úspěchu,závody končí výstřelem začínáme pomalu balit věci-je 9 minut po výstřelu když Vítovi se rozjíždí levý prut na jehož konci podebíráme pěkného 8,50kg lysce-bohužel pozdě ale toto už k rybařině patří.

VYHLÁŠENÍ

Dorážíme na vyhlášení a dozvídáme se že jsme na 5 místě a 1 v sektoru C ale i tak jsme moc rádi jelikož právě tyto závody jsou opravdu vyjímečné klidný průběh a překrásná příroda,ticho,klid a hlavně fajn lidi.Daniel dostal krásnou skleněnou rybu jako cenu za nejmladšího ůčastníka závodů.Chtěl bych tímto poděkovat Richardovi,správci Michalovi,Rostovi,Martině za exklusiv guláš a hlavně zbytku našeho týmu Vítovi a Danovi hlavně také všem zůčastněným lidem a  za super obědy-DÍÍÍÍÍÍKY