ZPĚT NA MÍSTĚ ČINU 2

Vloženo: 23. 3. 2014 18:44
Je opět čtvrtek, ale o dva měsíce déle a já jedu na starou známou vodu-myšlenky se vzpomínkama na předešlý lov se prohání hlavou a tak cesta utekla a jsem zpět na místě Lednových kaprů.

Má ted být dva dny pěkně a o víkendu se  má počasí zkazit,hladina je bez jakéhokoliv pohybu sluníčko pálí tak uvidíme jestli se u našich kapřích kamarádů něco změnilo ,voda se musela každopádně oteplit alespon v těch mělčích partiích. Jeden prut umistuji do hloubky zhruba 140-170 cm a druhý na staré známé místo do hloubky kolem 5 metrů. Boilí jsem zvolil rychle rozpustné opět hrubší struktury H1 ze směsi Katrina a ve velikosti 16 mm ochucené esencí Banán a další- zhruba kilko z minule nadipované esencí Krab a zlehka osolené. Ke každé montáži přidávám pva punčochu s pokrájeným boilím a peletami Cyklone nabustrované totožným boosterem Banán a Crab.
Po třech hodinách přichází nesmělé pípnutí na Banán a po té následný padák prutu umístěného v mělké vodě. Rychle domotávám a začínám zdolávat rybu na druhé straně,není to velký boj jen u břehu pár výpadů a ryba je v podběráku hezký menší lysec ,najednou zjištuji že nemám podložku a po sléze ani foták-super,vytahuji mob.tel a dělám pár snímků kapříka s Luckou. Umistuji montáž zpět na zhruba stejné místo, vaříme si kávu a nastavujeme obličej slunečným paprskům,opět přichází pip,pip,píííp z mělčiny a zahajuji souboj mezi rybou a rybářem vycházím z toho vítězně a Lucka mi podebírá krásnou kulatou bačkoru-kulatý lysec s malou ocasní ploutví váha ukazuje 10,62.

Prut umístěný v hloubce mlčí ,ale nechám ho alespon do zítra pak uvidím, Lucka se pomalu balí k odjezdu domů nechce se jí ze sluníčka a pohody zpět domů. Odpoledne přichází další padák a po zdolání končí v podběráku zhruba pětikilový šupík, zatím jednoznačně je banán favoritem. Začíná se stmívat a řádně ochlazovat vařim si čaj se slivovičkou a uléhám do spacáku ,probouzím se až ráno před 6 a najednou se probouzí hlásič pravého prutu umístěného v hloubce ale je to jen popípávání a následně vytahuji cejna lopatu,pomalu se dere na oblohu sluníčko-teploměr ukazuje mínus 3 stupně. Za celý další den přicházejí čtyři ryby z toho jeden karas a jeden cejn vše z mělčí vody.
Večer usínám po vydatné večeři , a terve až po půlnoci mám záběr na kraba ale už z mělčiny,zdolávám zhruba šestikilovou rybu nebe se zatahuje mraky. Ráno je teplo a obloha zatažena těžkými mraky začíná se zvedat vítr a během hodiny nastává zima s prudkými poryvy větru a přichází studený déšt. Celý den leje  ale i přez nepřízen počasí přicházejí ojedinělé záběry,střídám na sobě suché prádlo za promočené- zrovna v polovině oblékání slyším jízdu jako z partesu nohy rychle do holinek a vybíhám k prutu bohužel cíl jsem na blátě kapku minul a přistávám na všech čtyřech ve vodě naštěstí jen po lokty když se zvedám boří se mi holinka do písku a plní se mi vodou pravou rukou se chytám vidličky a přitahuji se na břeh,pípák už dávno utichl beru prut do ruky a domotávám zdá se že jsem ve vázce opírám se do prutu a vázka povoluje  a já zjištuji že jsem s rybou stále v kontaktu po přetahování a těžšího souboje u břehu podebírám dlouhého šupíka když v tom jde do jízdy i druhý prut ale lyseček je poloviční-jsem rád že je to letos můj druhý dabl ze stejné vody. Začíná se stmívat a jelikož už nemám na sebe nic suchého pomalu za stálého deště balím a vyrážím směrem k domovu. Rekapitulace této výpravy je následující,zkrátil jsem návazce až na 12 cm, velikost háčků č.10 typ banánek od carp-systému, šnůrka jackal stahovací,olova inlain 100g.