4.TOP SECRET CARP CUP 2011-ŠTÍT

Vloženo: 2. 5. 2011 15:52

Obhajoba nebo výhra-?

Vyrážíme na první letošní závody plni optimismu a nadšení ale uvnitř tam vzadu hlodá červíček pochybnosti,zda jsme něco nezapoměli nebo-co asi tak vylosujem-hlavně né cestu.
Po příjezdu zdravíme naše známé,povídáme si o rybách i o životě a vyřizuji lonský dloužek s klukama z Lutína,fandil jsem jim když brali dech ostatním závodníkům na Tovačově,poznali jsme se trochu lépe a za sebe mohu zdělit-fajn kluci.Na řadu přichází prezentace a po ní první losování o pořadí,máme číslo 14.Na řadu přichází obvyklé tahání kinofilmú klepou se mi ruce,vytahuji sektor cestu a číslo 4.Nejsem spokojen je to vidět i na Tonym ale co se dá dělat los je los-tak půjdem bojovat.Večer je plný zábavy a pohody.Jdeme spát ráno to začne.

START

Přijíždíme na své místo a začíná klasické vybalování,Tony připravuje zázemí-já rybařinu.Hodiny ukazují 9,45 a máme vše hotové-čekáme na výstřel.Sedím v lodi se dvěma pruty když se ozve rána,je to jak na startovní čáře-krev buší ve spáncích,adrenalin stoupá a já vyrážím svým sektorem až k jeho konci.Moc tam toho na výběr nemáme,pěkná lavice přichází z pravé strany ale je na ní posazený barel s provazem a cihlou oddělující sektory,pokládám zde oba pruty-jeden na a druhý za lavici do 3,25.Vracim se pro zbylé dva a po položení čtvrtého prutu cestou zpět míjím tyčovku asi 50m od břehu.Ptám se Tonyho co to je a on že si ji sem dali z vedlejšího sektoru.Volám na sousední tým at si ji dají k sobě,oni s omluvou přijíždějí.Koukám že bojka je přesně mezi mnou a Tonym tak je nabádám at jsou opatrní..........Vítr fouká směrem k nám,hoši začínají vytahovat tyčovku se spuštěným motorem-výsledek ,tři pruty smotané a 600m pletenky pryč.angry

OPAKOVANÝ START

Než jsme vše vytáhly a převázaly  tak se dostávám  na vodu až kolem 13,30.Jako nástrahu jsme zvolily casia-javor,brusinka red pepr a na dva naši sladkou Katrinu.Jako návazce jsme použily měké šnůrky od krystonu a sufix,háčky velikosti č.8 banánky,montáž průběžnou s 130gramáží.
Na zákrm přihazujeme do široka karp pelety  zhruba 3kg na 10*10 metrú,přelité bioaktivátorem.První den se nám daří vytáhnout dvě ryby a o jednu přicházíme.V levo od nás slovenští kolegové sypou kbelíky pelet a koulí.Druhý den jsou stále Tonyho pruty mrtvé,jen občas to pípne-nic víc.Daří se nám za den zdolat 6 ryb a o 4 přicházíme, přitom sekáme záběry v plné jízdě ale po záseku nic.V noci vytahujeme malého cca 3,5 kapříka a háček má píchnutý jen za krajíček.Následující ryba je na tom podobně jen s tím rozdílem že má háček z venku.
V noci jsou záběry pravidelné od 23,00 do 4,00 pak do 7 ráno většinou dva,přichází středa a sní pro nás..........

ČERNÝ PETR

Tonyho pruty jsou mrtvé at se snažim jak mohu,kolegové z leva opět hojně zakrmují tak smotáváme oba pruty,jeden pokládám na první zlom zhruba 50 metrú a druhý umistuji k mým,tak že to vychází,jeden před a pod lavicí,druhý na lavici a třetí za lavicí vespod.Občas příjde ryba ale nic z větší váhou at tam dáváme větší průměr nebo ne.Zvedá se vítr a v dálce jsou vidět blesky,stahuji Tondův levý prut a na nový návazec dávám 24mm boilí s 20mm plovoučkou zavážím to na hranici sektoru bez krmení.Bouřka je už zde,a vítr s deštěm nabírá na ukrutné síle,vítr zvedá vlny-říkám si,jen do toho mohlo by to ryby rozhýbat.
Ozývá se pípanec,po něm další a další až přechází v plynulý ton,dobíhám k prutu jen ho přizvednu a snažim se rybu přibrzdit,zpočátku to nejde ale asi po 20 metrech se ryba obrací v levo s větrem a vlnami.nasedáme do lodě nad náma to práská a my vyrážíme za rybou.Bohužel jinak se to řekne a jiná je realita,vítr nás okamžitě strhává přez sousední tým,motor máme na 5 a Tony vesluje jak o život,snažíme se držet lod špičkou proti vlnám ale jde to jen ztěžka jsme promočeni na kůži musel jsem si kleknout do lodi nedá se na ní stát,z prava slyším nějaký křik at se vrátíme,řvu na Tondu -zaber ještě sto metrú a on- do pekla to bude blíž.Šnůra vede přez tyčovku,dopínám prut a tyčovka mizí v hloubce a proti nám vlaje zbytek šnůry-chtělo se nám brečet ale na to nebyl čas čekala nás ještě cesta zpět.Jsme unavení,převlíkáme se do suchého oblečení a bouřka jak rychle přišla tak i odešla.Hned na to zdoláváme kapříka juniora a převážím oba pruty.Přichází krásná jízda a vyrážíme rybě vstříc,docela slušmě klade odpor přitahuji ji nad podběrák odhadem 10-12kg ale na poprvé se nám to nedaří,kapr podplouvá lod´ a najednou je pryč-zapoměl jse vypnout motor-smůla nebo blbost,spíš to druhé.
Další rybu ztrácíme na sektorovém barelu,dojíždím k němu a montáž je omotaná kolem provazu,to už nám ubírá poslední sílucrying.
Čtvrtek se docela daří ale i tak ztrácíme 4 ryby,spoléháme že v noci to opět začne tak rušíme návštěvy a jdeme spát ůnava je hrozná.

PÁTEK

V noci se nic nedělo,probouzí nás pípanec až kolem 4 hodiny ranní,výsledek 3kg kapřík,vaříme si kávu a já převážím ostatní pruty ke každému dávame jen po 3 koulích na pva.Zhruba každých 20 minut vyjíždí jeden z prutú a docela se daří i ryby zdolávat zatím žádné neztrácíme.Ve výsledcích jsme podle odhadu 6 a chybí nám ůdajně na 3 místo 40kg,máme před sebou ještě 4 hodiny závodu.Přichází razantní jízda a já vyrážim za rybou bere si stále přez brzdu objíždí barel,proplétá se sousedníma tyčovkama a upaluje směr ostrov.Zdolávání trvá 15-20minut a já podebírám vysokého lysce odhadem 13kg,Po zvážení měl 13,88 krásně stavěná ryba,vytahujeme ještě dva menší a do ukončení závodú už nepřišlo nic.Po výstřelu se dozvídáme že jsme 2 v sektoru-jsme štastní.Kdyby mi na začátku někdo řekl že to bude celkové 6 místo a druhé v sektoru asi bych mu nevěřil.Na řadu přichází balení,každý to zná je to nejhorší část z rybaření.

VYHLÁŠENÍ

Přijíždíme na vyhlášení,zdravíme se s ostatními,jdeme zakousnout kýtu.Máme ohromnou radost výsledky se potvrdily-203,6kg celkové 6 místo a druhé místo v sektoru,,cesta,, Velké díky patří mé rodině za podporu,Petrovi za každodenní nabíjení baterií,kamarádům Daliborovi,Pavlovi,Rostovi, Vítovi,Honzovi,Michalovi a samozřejmě Východočeské pobočce Petrovi ml.Petrovi st. rozhodčím a pořadatelům a hlavně i fa.Carpservis Václavík a všem ostatním co nám drželi palce protože pro nás to bylo a je vítězství.yes

Čautě chalani,super stránky (6. 5. 2011 19:24)

Čautě chalani,super stránky hej a super tým,držtě sa.

Supr výkon,ale ten pohár měl (5. 5. 2011 18:17)

Supr výkon,ale ten pohár měl zůstat u vás:( Jinak stránky dobré...tomáš

Pochvala (4. 5. 2011 19:36)

Kluci, předvedli jste parádní výkon! Jiřas